Pakiet ikon motoryzacji do Forza Horizon 4
Wyróżnij się z tłumu dzięki pakietowi ikon motoryzacji. Ten zestaw obejmuje 7 najbardziej niezwykłych samochodów na festiwalu Horizon, takich jak kultowy Peel Trident z 1965 roku czy niesamowity Ford Mustang GT 2+2 Fastback z 1968 roku. Po zakupie pakietu każdy z samochodów zostanie jednorazowo dodany do Twojego garażu Forza Horizon 4 bez dopłat z użyciem kredytów stosowanych w grze. Auta są również dostępne w ramach przepustki samochodowej Forza Horizon 4.