Dying Light: Enhanced Edition
Dying Light: Enhanced Edition to najpełniej zrealizowana wizja gry osadzonej w postapokaliptycznym otwartym świecie opanowanym przez zombie. Teraz dostępna w rozszerzonej wersji, która wynosi rozgrywkę na całkiem nowy poziom. Zawiera: - Dying Light – pełna wersja wielokrotnie nagradzanej gry. - Dying Light: The Following - ogromne rozszerzenie z nową kampanią, ogromną oryginalną mapą, a także modyfikowalnym pojazdem buggy. - Dying Light: Bozak Horde – tryb gry testujący umiejętności gracza, z własną poboczną historią. - Cuisine & Cargo DLC – dwie dodatkowe strefy kwarantanny. - Ultimate Survivor Bundle – ekskluzywne bronie i kostiumy. Dying Light: Hellraid nie wchodzi w skład Enhanced Edition. Jeśli szukasz dodatkowych survivalowych wrażeń w otwartym świecie, sprawdź Dying Light: Anniversary Edition - wydanie, którym świętujemy 5 lat akcji w świecie zombie! PRZEPUSTKA SEZONOWA 2015 Przepustka sezonowa daje Ci dostęp do wszystkich głównych pakietów DLC wydanych w pierwszym roku po premierze gry, w tym do największego i docenionego przez krytyków rozszerzenia Dying Light: The Following. W jej skład wchodzi także tryb multiplayer "Be the Zombie", "The Bozak Horde", dodatkowe misje i ekskluzywne przedmioty. W skład przepustki sezonowej nie wchodzi Dying Light: Hellraid. OBSZERNA SERIA DLC 10-IN-12 Z 2018 R. Obszerna zawartość dodatkowa wydana na przestrzeni 2018 r. Od nowych postaci i skinów, przez bronie i projekty, aż po nowych przeciwników, dwa efektowne malowania buggy'ego, dodatkowe misje i tryb gry Prison Heist.