Dying Light: The Following
Poznaj nieznany rozdział historii Kyle'a Crane'a, osadzony w rozległym i zapierającym dech w piersiach regionie poza granicami Harran. Zostaw miejskie mury za sobą i odkryj krainę pełną zagadkowych postaci, śmiercionośnej broni i mrożących krew w żyłach zadań. Zdobądź zaufanie miejscowej ludności i przeniknij struktury starożytnego kultu, który skrywa groźną tajemnicę. Zasiądź za kierownicą terenowego buggy, zachlap koła litrami zombiaczej krwi i przełącz brutalność kreatywną na piąty bieg.