Dying Light – L4D2 Bill & Gnome Chompski Pack
Oto Bill i Gnom Chompski. Poznajecie ich? To świetnie, bo teraz spotkacie ich w Dying Light – Billa jako nowy model postaci, a Chompskiego jako nową broń dwuręczną. Dzięki nowemu DLC ci znani bohaterowie Left 4 Dead pojawią się w Harranie, łącząc to, co najlepsze z dwóch światów.