Left 4 Dead Weapons
W hołdzie dla Left 4 Dead 2 odtworzyliśmy w Dying Light trzy ikoniczne bronie ze znakomitej co-opowej strzelanki studia Valve. Chcemy, żeby każdy mógł się nimi cieszyć, więc nie zapłacisz za nie ani grosza. Zainstaluj darmowe DLC, a otrzymasz trzy nowe schematy, które pozwolą ci natychmiast wytworzyć gitarę elektryczną, patelnię oraz kij golfowy. Pobierz zestaw broni z Left 4 Dead 2 już teraz i baw się dobrze, miażdżąc wrogów ciężkimi riffami, serwując zabójcze potrawy i ćwicząc wymachy.