Chivalry Weapon Pack
To darmowe DLC pozwoli ci wytworzyć nowy sprzęt wykuty na potrzeby crossoveru z Chivalry: Medieval Warfare. Daj się ponieść szałowi bitewnemu, ścinając zombie imponującym Zweihanderem (potężnym mieczem dwuręcznym) i odpierając je solidną tarczą zdobioną krzyżem Rycerzy Agathy lub orłem Zakonu Masona. Chwała czeka!