PlayWay S.A.Symulatory
Ten zestaw zawiera: Car Mechanic Simulator 2021 - Zacznij jako nowy właściciel warsztatu samochodowego i zapracuj na własne imperium serwisowe. Zabrudź ręce w niezwykle realistycznym symulatorze z dużą dbałością o szczegóły. Przygotuj się do pracy z ponad 4000 unikalnych części i ponad 72 samochodami. Zakasaj rękawy i zanurz się w wyjątkowo realistycznym środowisku warsztatowym. Tank Mechanic Simulator - Odnawiaj, naprawiaj i prowadź swój warsztat mechanika czołgów, Rozmontuj czołgi do zera używając różnych narzędzi. Przekształć czołgi z zardzewiałych i zrujnowanych na w pełni sprawne. Sprawdź je podczas jazdy testowej, sprzedaj lub wstaw do swojego muzeum.