Podążaj zakazaną ścieżką, bez względu na to, dokąd prowadzi. W trakcie życia ludzie gromadzą wspomnienia, rozwijając w ten sposób swoje dusze. Oto opowieść o młodej kobiecie, która przemierza zniszczony kontynent, aby odnaleźć ścieżkę do przyszłości. Motywem tej gry jest pamięć. Są chwile, w których każdy musi zmierzyć się z przeszłością i wspomnieniami. Wszystkie z nich – zarówno te związane z sukcesami, jak i z porażkami – stają się pożywką dla przyszłości i pomagają kształtować ludzi. Gra „Atelier Yumia” opowiada historię Yumii i jej towarzyszy idących ścieżką, w którą wierzą, i mierzących się z odkrywanymi przy tym wspomnieniami. Fabuła: W świecie, w którym alchemia (alchemy) to tabu, alchemiczka (alchemist) Yumia pragnie poznać prawdę zrujnowanego kontynentu. Nadszedł czas, aby rozpoczęła swoją przygodę. Główne cechy: - Swobodnie przemierzaj świat we wszystkich kierunkach Kontynent jest niezbadanym lądem, na którym można korzystać z różnych przedmiotów i działań, by utorować sobie drogę. - Cykl gry Eksploruj świat gry i gromadź składniki (ingredients) w celu syntezy przedmiotów. Wyworzone przedmioty są kluczowe dla rozwoju fabuły i mogą być używane do walki (combat) i dalszej eksploracji. Możesz też użyć prostej syntezy (Simple Synthesis) do tworzenia przedmiotów i wznoszenia baz (bases) za pomocą funkcji budowania (Building). - Twórz przedmioty, przemierzając świat gry, i personalizuj swoje bazy! Możesz używać prostej syntezy do tworzenia narzędzi otwierających drogę naprzód, a także przedmiotów, które przydadzą ci się podczas walki i syntezy. Funkcja budowania pozwala tworzyć, a następnie dekorować bazy. Uwaga! Odwiedź oficjalną stronę gry „Atelier Yumia”, by poznać szczegóły. Istnieją inne edycje zawierające ten produkt. Przed zakupem upewnij się, że nie nabywasz posiadanej już zawartości. Ważne: 4K/60fps jest dostępna tylko dla wersji Xbox Series X. 4K/60fps nie jest dostępna dla Xbox Series S.