Recipe and Blueprint Expansion Pack "The Art of Aladiss"
Przepisy i plany przydatne podczas dochodzenia. Dodaje przepisy (recipes) na przedmioty przydatne w walce (combat), akcesoria i prostą syntezę (Simple Synthesis), a także plany (blueprints) do budowania (Building). Uwaga: - Przepisy (recipes) można odebrać po odblokowaniu prostej syntezy (Simple Synthesis) i rozmieszczeniu Recipe Recall Station, a plany (blueprints) można odebrać po odblokowaniu budynku bazy (base building). - Ten produkt wchodzi w skład „Atelier Yumia Season Pass”. Pamiętaj, że istnieją inne produkty oferujące tę zawartość. Przed dokonaniem zakupu upewnij się, że nie nabywasz posiadanej już zawartości. - Odwiedź oficjalną stronę gry „Atelier Yumia”, aby zapoznać się ze szczegółami.