Additional Map "Secret Research Area Aladissia"
Dodaje mapę „Secret Research Area Aladissia”! Ujawnij sekretny plan! Wzbogaca Auruma region o mapę „Secret Research Area Aladissia”. Ta zawartość oferuje nową historię związaną z tajnym planem, rozległy obszar i nowe gadżety. Współpracuj z towarzyszami, aby ujawnić sekretny plan. Uwaga: – Aby uzyskać dostęp do dodatkowej mapy, musisz przejść główne zadanie „An Inexplicable Sight”. - Ten produkt wchodzi w skład „Atelier Yumia Season Pass”. Pamiętaj, że istnieją inne produkty oferujące tę zawartość. Przed dokonaniem zakupu upewnij się, że nie nabywasz posiadanej już zawartości. - Odwiedź oficjalną stronę gry „Atelier Yumia”, aby zapoznać się ze szczegółami.