Atelier Series Legacy BGM Pack
Zmień muzykę w tle na swoje ulubione utwory z poprzednich odsłon serii! Dodaje pakiet utworów muzycznych z innych gier z serii Atelier (Atelier series), które można wykorzystać do zmiany muzyki tła odtwarzanej w grze. Zawiera wyjątkowy dobór ponad 1000 utworów z poprzednich odsłon serii Atelier – od „Atelier Marie: The Alchemist of Salburg” po „Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy”. Uwaga! W niektórych wersjach językowych zawartość ta będzie wyświetlana w języku angielskim. Aby uzyskać dostęp do pakietu muzyki, należy odblokować budynek bazy i rozmieścić gramofon (Gramophone). Odwiedź oficjalną stronę gry „Atelier Yumia”, aby zapoznać się ze szczegółami.