Yumia and Flammi Swimsuit Set
Kostiumy kąpielowe dla Yumii i Flammi. Dodaje unikalne kostiumy kąpielowe dla Yumii i Flammi (łącznie dwa). Zawartość: - „Waterside Alchemist” Costume for Yumia - „Flying Water Jug” Costume for Flammi Uwaga: - Kostiumy stają się dostępne po odblokowaniu budynku bazy (base building) i rozmieszczeniu garderoby (Dressing Room). - Ten produkt wchodzi w skład „Atelier Yumia Season Pass”. Pamiętaj, że istnieją inne produkty oferujące tę zawartość. Przed dokonaniem zakupu upewnij się, że nie nabywasz posiadanej już zawartości. - Odwiedź oficjalną stronę gry „Atelier Yumia”, aby zapoznać się ze szczegółami.