Additional Map "Idus Training Grounds"
Dodaje mapę „Idus Training Grounds"! Ciesz się tą nową lokacją w Atelier Yumia! Dodaje nową mapę „Idus Training Grounds” ukrytą głęboko w górskim regionie Sivash. Zawartość skupia się na odkrywaniu nieznanej historii Welleków i zawiera rozległą mapę, na której można eksperymentować z nowymi mechanikami. Współpracuj z towarzyszami, by zaliczyć próby na Traning Grounds. Uwaga: – Aby uzyskać dostęp do dodatkowej mapy, musisz przejść główne zadanie (main quest) „Chasing After Lenja”. - Ten produkt wchodzi w skład „Atelier Yumia Season Pass”. Pamiętaj, że istnieją inne produkty oferujące tę zawartość. Przed dokonaniem zakupu upewnij się, że nie nabywasz posiadanej już zawartości. - Odwiedź oficjalną stronę gry „Atelier Yumia”, aby zapoznać się ze szczegółami.