Atelier Yumia and "TEKKEN" Series Collaboration Pack
Naciesz się owocami współpracy między seriami „Atelier Yumia” i „TEKKEN”! Zawartość powstała we współpracy z serią „TEKKEN”! Pakiet dodaje zawartość powstałą w ramach współpracy z serią „TEKKEN”, w tym specjalne zadania, nowe ostateczne ciosy do eliminowania potężnych wrogów, kostiumy i akcesoria. Zawartość: - „TEKKEN” series collaboration quests - „Reina” collaboration costume for Yumia - „Heihachi Wig” collaboration accessory for Yumia - Two „TEKKEN” series collaboration Maximized Mana Surges for Yumia Uwaga! – W niektórych wersjach językowych zawartość ta będzie wyświetlana w języku angielskim. – Kostiumy stają się dostępne po odblokowaniu budynku bazy (base building) i rozmieszczeniu garderoby (Dressing Room). – Aby używać przedmiotów współpracy (kostiumów, akcesoriów i Maximized Mana Surges), najpierw musisz ukończyć standardowe zadanie (quest) „Letter of Challenge”, które zostanie odblokowane po ukończeniu główne zadanie (main quest) „Lying in Wait”. – Odwiedź oficjalną stronę gry „Atelier Yumia”, aby zapoznać się ze szczegółami.