Assassin's Creed Shadows – Edycja Ultimate
Zamów w przedsprzedaży teraz, aby otrzymać zadanie dodatkowe „Psom na pożarcie”. W skład Edycji Ultimate Assassin's Creed Shadows wchodzą: – Gra podstawowa. – Nawet trzy dni wczesnego dostępu do gry.* – Przepustka sezonowa zawierająca zadanie dodatkowe dostępne od momentu premiery gry oraz dwa nadchodzące rozszerzenia. – Pakiet ultimate zawierający pakiet postaci Sekiryu, pakiet kryjówki oraz pięć punktów umiejętności, a także filtr czerwonego smoka dla trybu fotograficznego. Przeżyj niesamowitą historyczną, pełną akcji przygodę rozgrywającą się w feudalnej Japonii! Wciel się w zabójczą shinobi oraz potężnego legendarnego samuraja i odkrywaj przepiękny otwarty świat w czasach chaosu. Przełączaj się płynnie między dwójką niespodziewanych sojuszników i poznaj ich wspólne przeznaczenie. – Odkryj porywający otwarty świat feudalnej Japonii, od spektakularnych miast zamkowych i tętniących życiem portów, po spokojne kaplice oraz spustoszone przez wojnę krajobrazy. Przeżywaj przygody wśród nieprzewidywalnej pogody, zmieniających się pór roku i reaktywnego otoczenia. – Wciel się Naoe, asasynkę shinobi, oraz legendarnego samuraja Yasuke, aby przeżyć ich pasjonujące historie i opanować ich dopełniające się style rozgrywki. Jako Naoe będziesz działać po cichu, aby unikać wykrycia, i polegać na zwinności, aby zmylać swoich wrogów. Jako Yasuke będziesz atakować przeciwników z zabójczą precyzją oraz siłą. Dla każdej z tych postaci osobno odblokujesz nowe umiejętności, wyposażenie oraz postępy. – Uczyń z informacji swoją broń, eksplorując świat i tworząc własną siatkę szpiegów, którzy staną się twoimi oczami oraz uszami w różnych miejscach i pomogą ci w ten sposób wytropić swój kolejny cel. Po drodze zrekrutujesz też nowych sojuszników o unikalnych umiejętnościach, którzy pomogą ci wykonywać misje. – Stwórz w pełni modyfikowalną kryjówkę dla swojej ligi shinobi i szkól tam swoich sojuszników, wytwarzaj nowe wyposażenie, wchodź w interakcje z kluczowymi postaciami oraz dopasowuj układ, dekoracje oraz akcesoria w swojej bazie. *Zagraj w grę nawet trzy dni przed oficjalną premierą. Dokładne daty zostaną opublikowane w późniejszym terminie na stronie assassinscreed.com.