Bardzo duży pakiet kredytów Helix (6600) – Assassin's Creed Shadows
Bardzo duży pakiet kredytów Helix zawiera 6600 kredytów Helix (w tym 1600 kredytów bonusowych), które można wykorzystać do odblokowania dodatkowych przedmiotów, waluty w grze, zasobów i nie tylko.