Duży pakiet kredytów Helix (4200) – Assassin's Creed Shadows
Duży pakiet kredytów Helix zawiera 4200 kredytów Helix (w tym 700 kredytów bonusowych), które można wykorzystać do odblokowania dodatkowych przedmiotów, waluty w grze, zasobów i nie tylko.