Pakiet startowy premium – Assassin's Creed Shadows
Pakiet startowy premium zawiera 2 sztuki nowej, ekskluzywnej broni dla Naoe i Yasuke, 5 punktów mistrzostwa oraz 4200 kredytów Helix (w tym 700 kredytów bonusowych), które można wykorzystać do odblokowania dodatkowych przedmiotów, waluty w grze, zasobów i nie tylko.