Five Nights at Freddy's: Security Breach
NOWA, PRZERAŻAJĄCA ODSŁONA Five Nights at Freddy’s: Security Breach to najnowsza odsłona horroru dla całej rodzin, który uwielbiają miliony graczy na całym świecie. Wciel się w Gregory’ego – chłopca uwięzionego nocą w Mega Pizzapleksie Freddy’ego Fazbeara. Wspierany przez samego Freddy’ego Fazbeara Gregory ma prosty cel: przetrwać, bezustannie uciekając przed postaciami z Five Nights at Freddy’s i unikając nowych, straszliwych zagrożeń. MYŚLIWI I ZWIERZYNA – po uruchomieniu protokołów nocnej ochrony animatroniki z Mega Pizzaplexu Freddy’ego Fazbeara będą niestrudzenie ścigać wszystkich intruzów. Glamrock Chica, Roxanne Wolf, Montgomery Gator i Vanessa, ochroniarz Pizzapleksu, w razie konieczności przetrząsną każde stanowisko Cotton Candy Pizza. Lepiej nie zostawać na dłużej w jednym miejscu. DOSTOSUJ SIĘ, BY PRZETRWAĆ – skorzystaj z kamer przemysłowych w budynku, żeby poznać otoczenie i zaplanować drogę ucieczki. Odwracaj uwagę wrogów, strącając puszki z farbą i zabawki. Może uda ci się prześliznąć, zanim wrogowie do ciebie dotrą. Chowaj się w kryjówkach, dopóki nie minie zagrożenie, albo próbuj uciekać na własnych nogach. Graj na swój sposób, ale zachowaj elastyczność. BADAJ I ODKRYWAJ – Mega Pizzaplex Freddy’ego Fazbeara składa się z mnóstwa atrakcji ku uciesze zwiedzających. Są tu Monty Golf, tor Roxy Raceway, Bonnie Bowl, kanały, a także... Kanały? Pizzaplex to ogromny teren, na którym można odkryć wiele ciekawych rzeczy.