Amanda the Adventurer 3
W grze Amanda the Adventurer 3 kontynuujesz podróż Riley Park, bezpośrednio po wydarzeniach z poprzedniej części, odkrywając prawdę kryjącą się za tajemnicami towarzyszącymi Amandzie i firmie Hameln. Po otrzymaniu tajemniczej taśmy od swojej cioci Kate, Riley Park zostaje wciągnięty w serię niepokojących wydarzeń związanych z programem dla dzieci – Amanda the Adventurer. Po przetrwaniu koszmaru na strychu ciotki, Riley odkrywa, że to dopiero początek, a w bibliotece publicznej w Kensdale czekają kolejne zagadki i niebezpieczeństwa. Z pomocą tajemniczej kobiety w masce Riley ledwo uchodzi z życiem – a teraz musi stawić czoła temu, co kryje się w opuszczonych obiektach Hameln. Ta finałowa część wykorzystuje najlepsze elementy obu poprzednich odsłon, aby stworzyć doświadczenie, które z pewnością zachwyci zarówno powracających, jak i nowych graczy.