Fear the Spotlight
Fear the Spotlight to klimatyczna, trzecioosobowa gra z gatunku horroru z niepokojącą tajemnicą do rozwikłania. Zakradnij się do szkoły po godzinach z Vivian i Amy, przetrwaj nieudany seans spirytystyczny i rozwiązuj łamigłówki, ale cokolwiek robisz, trzymaj się z dala od światła reflektorów… Szkoła Sunnyside High ma mroczną przeszłość. Kiedy Vivian wkracza na jej opustoszałe korytarze, aby odbyć seans spirytystyczny ze zbuntowaną Amy, nagle zostaje sama i zdana na łaskę potwora, który błąka się po budynku. Vivian musi unikać jego spojrzenia, odnaleźć przyjaciółkę i odkryć niepokojącą, morderczą prawdę o tragedii sprzed dziesięcioleci. Fear the Spotlight to przerażające nawiązanie do klasyki horrorów z lat 90. z naciskiem na bogatą fabułę, rozwiązywanie zagadek i napiętą atmosferę. To idealny horror narracyjny dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z tym gatunkiem. UCIECZKA OD KOSZMARU Seans poszedł fatalnie. Amy zniknęła, a szkoła zmieniła się w swoją koszmarną wersję. Wciel się w postać Vivian i odkryj mroczną przeszłość, próbując uratować siebie i swoją przyjaciółkę ZACHWYCAJĄCO PRZERAŻAJĄCA ROZGRYWKA * Przemykaj wraz z Vivian po złowieszczych ciemnościach szkolnych korytarzy, aby uniknąć wykrycia przez nieznane postacie w pełnych napięcia sekwencjach skradania. * Rozwiązuj niezwykle interaktywne łamigłówki, które oddają hołd ulubionym klasykom gatunku, jednocześnie popychając fabułę do przodu, aby zadowolić współczesnych fanów horrorów. * Zbadaj przyprawiającą o ciarki scenerię opuszczonego Sunnyside High z latarką, śrubokrętem i kluczem w dłoni, aby rozwikłać sieć tajemnic. KLIMATYCZNY HORROR Z LAT 90. * Odkryj diabelską wersję Sunnyside High jako Vivian w tej odzie do klasycznego horroru dla nastolatków z lat 90. Grafika w stylu retro, pełna napięcia oprawa dźwiękowa i nostalgiczna sceneria zachwycą zarówno długoletnich fanów, jak i tych, którzy dopiero odkrywają gatunek horrorów. ROZWINIĘTA HISTORIA * Zanurz się jeszcze głębiej w mroczny świat Fear the Spotlight dzięki rozbudowanej fabule. Fear the Spotlight to pierwszy tytuł wydany przez Blumhouse Games, wytwórnię gier wideo należącą do Blumhouse Productions, której celem jest osiągnięcie mistrzostwa w najbardziej kreatywnych i unikalnych podejściach do gatunku horroru.