Nasze Miłe Sąsiedztwo
Coś jest nie tak z naszym ulubionym weekendowym programem lalkowym! Przez lata barwna obsada „Naszego Miłego Sąsiedztwa” zachwycała publiczność całego świata ekscentrycznymi charakterami i pouczającymi przygodami. Jednak z czasem zainteresowanie słabło, aż studio zaczęło tracić pieniądze i w końcu pożegnało się z nami na dobre. Zabawki przeszły na tyły półek, a na urodzinowych tortach zaczęły gościć inne maskotki. O dawnych sławach pamiętali już tylko najwierniejsi fani. Aż pewnej nocy, wiele lat później... „Nasze Miłe Sąsiedztwo” niespodziewanie pojawia się w telewizji! Znajome lalki wracają na ekrany całego świata. Ale to nie sentymentalny program dla całej rodziny... Czy te lalki się gryzą?! Sądząc, że antena na dachu głównego budynku zaczęła nadawać stare odcinki, miasto wysyła złotą rączkę Gordona do studia, by naprawił problem. Szybko okazuje się jednak, że „sąsiedztwo” nie jest już tak miłe, jak kiedyś. Wciel się w Gordona i odpieraj ataki zdziczałych lalek, rozwiązuj zaskakująco niebezpieczne dziecięce łamigłówki i, miejmy nadzieję, odkryj przyczynę tego przerażającego obrotu wydarzeń. Jeśli masz już dosyć gier, gdzie więcej jest krwi niż przerażających momentów, w NMS poczujesz się jak w domu! Ta gra łączy akcję z przygodą i jest stworzona dla fanów horrorów, którzy szukają czegoś innego. Może nie będzie tu ćwiartowania i dekapitacji – ale to oznacza, że nie tak łatwo pozbyć się bojowych lalek...