Death Park: 4k Remaster
W tej przerażającej grze musisz eksplorować ogromny, opuszczony park rozrywki z przerażającym cyrkiem. Czy jesteś gotowy stawić czoła prawdziwemu złu - przerażającemu klaunowi-zabójcy? Czy będziesz w stanie rozwiązać wszystkie zagadki, które czekają na Ciebie na drodze ucieczki w tych opowieściach grozy? Będziesz musiał bawić się w chowanego z tym potworem i przejść przez wszystkie trudne zadania, aby przetrwać całą noc! Eksploruj mroczny park rozrywki: stare opuszczone budynki, przerażający szpital, ciemne piwnice, tajemnicze labirynty i przerażający cyrk, wszystko to wywołuje gęsią skórkę. Czujesz, że jesteś tam sam? W tej strasznej grze przygodowej nigdy nie zostaniesz sam, ponieważ Ono zawsze będzie za Tobą... Skup swoją uwagę na tajnych zadaniach i ukrytych przedmiotach w tej strasznej grze - jedynym sposobem na przeżycie jest najpierw się ukryć i ucieczka po tej masakrze! Rozwiązuj zagadki i szukaj, zbieraj i używaj przedmiotów, aby zrozumieć historię grozy i uciec z nawiedzonego domu i złego klauna. Nie hałasuj i bądź ostrożny, ponieważ prawdziwy zły sąsiad-zabójca-klaun może cię zobaczyć lub usłyszeć! Zabija każdego, kto stanie mu na drodze! Trzymaj oczy szeroko otwarte i używaj osłony, aby ukryć się przed tym zabójczym maniakiem, aby pozostać przy życiu. Spróbuj śledzić jego ruchy, w przeciwnym razie cię znajdzie, wystraszy i zabije! Jeśli lubisz straszne gry i doświadczenia ucieczki z horroru – Death Park jest grą dla ciebie! W Death Park jest wiele zakończeń. Twoje decyzje i działania wpłyną na wynik historii. Zagraj ponownie, aby odkryć inne zakończenia i poznać całą historię klauna.