Cakey's Twisted Bakery
Cakey's Twisted Bakery to skradankowy survival horror, w którym musisz piec, aby przetrwać. Uwięziony wewnątrz obłąkanej piekarni, w której roi się od słodko-zębnych potworów-maskotek, wcielasz się w zagubione dziecko poszukujące swojego brata. Przekradaj się przez cukierkowe korytarze, zbieraj dziwaczne składniki i twórz kolorowe ciasta, które mogą ogłuszyć i zniszczyć wrogów. Chowaj się pod stołami, wykonuj ruchy na czas i odkryj mroczny sekret kryjący się za uśmiechniętymi twarzami piekarni. Jeden przepis na raz, wywalcz sobie drogę do wyjścia, zanim staniesz się kolejnym deserem.