Buried Alive: Breathless Rescue
Ucieknij z grobu w „Buried Alive”! Uwolnij swój instynkt przetrwania! Uwaga, odważna duszo! Czy jesteś gotowy, aby rozpocząć mrożącą krew w żyłach przygodę, jak żadna inna? Przeżyj ostateczny sprawdzian dowcipu, odwagi i determinacji w emocjonującej grze „Buried Alive”. Twoja misja: uwolnij się z duszącego uścisku trumny i znajdź drogę do wolności! Czy pokonasz swój strach i uciekniesz ze szponów krypty, czy też ulegniesz ciemności?