Neighborhood Legends Bundle
Ważne! Tylko tytuł Wrap House Simulator zawiera tryb multiplayer. Liquor Store Simulator i Bum Simulator to gry singleplayer. Ten pakiet zawiera: Wrap House Simulator - We Wrap House Simulator wkroczysz w pyszny świat skwierczących szaszłyków i idealnie owiniętych lawaszy! Zarządzaj własnym sklepem wrapów z przyjaciółmi, od krojenia mięs po dopracowywanie sosów, dbając o to, by niecierpliwi klienci byli zadowoleni. Liquor Store Simulator – Otwórz własny sklep z alkoholem! Kupuj towary, zarządzaj sklepem i zatrudniaj pracowników. Kto wie, może uda ci się stworzyć prawdziwe alkoholowe imperium z małego sklepu. Bum Simulator – to gra sandbox pełna niepoprawnego humoru i zapadających w pamięć postaci. Żyjesz na ulicach Bumsville. Czy masz to, czego potrzeba aby się przystosować, przetrwać i stać się miejską legendą?