Wrap House Simulator
CROSS-PLAY JEST OBSŁUGIWANY WYŁĄCZNIE W RAMACH RODZINY URZĄDZEŃ MICROSOFT. Zostań mistrzem Wrap House! We Wrap House Simulator wkroczysz w pyszny świat skwierczących szaszłyków i idealnie owiniętych lawaszy! Zarządzaj własnym sklepem wrapów z przyjaciółmi, od krojenia mięs po dopracowywanie sosów, dbając o to, by niecierpliwi klienci byli zadowoleni. - Krój, grilluj i zawijaj swoją drogę do sukcesu! Twoja podróż zaczyna się od małego, skromnego sklepu. Zyskuj prestiż, odblokowuj nowe składniki, dekoracje, a nawet wyzwania specjalnych klientów, takich jak krytycy kulinarni i VIP-owie. - Stwórz zespół lub rywalizuj w Ultimate Wrap Challenge! Graj solo lub przejdź do trybu multiplayer, gdzie możesz grać w kooperacji z przyjaciółmi i prowadzić sprawną kuchnię lub wyzwać ich, by sprawdzić, kto jest prawdziwym mistrzem wrapów! - Zaprojektuj swój wymarzony Wrap House, krok po kroku! Dostosuj swój lokal z autentycznymi i nowoczesnymi dekoracjami, ulepszeniami i efektownymi wnętrzami. Odblokuj nowe piętra, eleganckie lady i absurdalne, przesadzone dekoracje!