ISLANDERS: New Shores
Czas na kolejny rozdział uwielbianej, minimalistycznej serii symulatorów budowania miasta. ISLANDERS: New Shores zaprasza cię z powrotem do świata niezmąconej kreatywności – teraz wzbogaconego o pogłębioną rozgrywkę, piękną warstwę wizualną oraz mnóstwo nowych funkcji czerpiących z uroku oryginału. Bez względu na to, czy jesteś zapalonym fanem, czy nowicjuszem, przygotuj się na odkrywanie, budowanie i planowanie strategii na zupełnie nowym poziomie. Buduj wymarzone miasta na 50 niepowtarzalnych poziomach Odkryj ponad 44 rodzaje budynków w 6 zróżnicowanych biomach dostępnych w 4 olśniewających wariantach kolorystycznych. Dostosuj strategię i twórz prawdziwie unikalne miasta. Wybierz tryb gry dla siebie: Tryb Punktowy jest doskonały dla tych, którzy uwielbiają rywalizację, zaś Tryb Piaskownicy pozwala dać upust kreatywności. Poznaj całą gamę nowych funkcji Tryb Fotograficzny – Chwal się swoimi oszałamiającymi wyspiarskimi dziełami, korzystając z obrotowego aparatu z personalizowanymi filtrami. Rozszerzona ścieżka dźwiękowa – Ciesz się 75 minutami oryginalnych utworów, które stworzą idealny klimat do twoich budowlanych przygód. Dynamiczne systemy punktowania – Opanuj innowacyjne metody zdobywania punktów (np. bonusy za linię wzroku i dystans czy strategie międzywyspowe), by urozmaicić swoją rozgrywkę. Łaski – Odblokuj jednorazowe wzmocnienia, które zapewniają unikalne korzyści taktyczne w miarę postępów w rozgrywce. Integracja z Twitchem – Od teraz streamerzy mogą bezpośrednio angażować swoją widownię za pomocą interaktywnych funkcji wbudowanych w grę. Wizualna rewolucja podnosząca jakość doświadczenia Zupełnie przeobrażona, minimalistyczna estetyka gry ISLANDERS: New Shores oferuje graczom wizualną ucztę, która uzupełnia rozbudowaną, strategiczną rozgrywkę. Bez względu na to, czy chcesz się zrelaksować, czy rzucić wyzwanie swoim budowlanym umiejętnościom, każdy nowy brzeg oferuje czyste płótno do zamalowania własną kreatywnością. Główne cechy – Dwa tryby: Punktowy i Piaskownica (z osobnymi zapisami gry) – 44 niepowtarzalne rodzaje budynków i 7 właściwości wysp – 50 dynamicznych generatorów wysp oferujących nieskończoną różnorodność – Tryb Fotograficzny z filtrami i obrotowym aparatem – 75 minut oryginalnej, klimatycznej ścieżki dźwiękowej – Łaski: nowe, jednorazowe wzmocnienia wzbogacające strategiczną rozgrywkę – Zaawansowane systemy punktowe, które wynagradzają spryt i taktykę – Integracja z Twitchem zapewniająca interaktywne doświadczenia podczas transmisji ISLANDERS: New Shores to świat, w którym każda wyspa jest nową przygodą, a każde podejście szansą na stworzenie czegoś wyjątkowego.