Ten zestaw zawiera: Recycling Center Simulator - symulator biznesowy z widokiem z pierwszej osoby. Zarabiaj pieniądze na śmieciach, zbieraj surowce do swojego centrum recyklingu z różnych miejsc, poddawaj je recyklingowi, zarabiaj pieniądze, wytwarzając nowe produkty i ulepszaj swoją fabrykę. Bum Simulator - to sandboksowa gra pełna niestosownego humoru i niezapomnianych postaci. Mieszkasz na ulicach Bumsville. Czy dasz radę przetrwać i stać się miejską legendą?