34 Sports Games - World Edition
Wybierz swój styl gry: Szybki mecz czy turniej? Rywalizuj lub graj razem na stadionie! Odkryj wiele gier: niezależnie od tego, czy kochasz piłkę nożną, koszykówkę, podnoszenie ciężarów, trampolinę, łucznictwo, czy nawet kręgle, znajdziesz tutaj wszystkie swoje ulubione sporty! Broń swojego kraju i podróżuj po całym świecie! Wybierz kraj i rywalizuj o nowe rekordy świata! W miarę postępów w grze będziesz mieć szansę na odblokowanie nowych kostiumów dla swoich postaci. Gotowy do zaprezentowania swoich umiejętności i podjęcia wszystkich wyzwań? Zacznij więc i zostań mistrzem!