Vier de Amerikaanse spoorwegen met de Train Sim World 3: US Freight Bundle! LEER DE BASIS Leer met Training Center in een stressvrije omgeving de basisprincipes van locomotiefbediening. Geen seinen en handmatige schakelaars laten je verkennen terwijl je leert. DE VRACHT WACHT Trotseer de prachtige Sherman Hill en Cajon Pass in vrachtreuzen van Union Pacific en BNSF. Beheers de berghellingen met een overvloed aan tonnen door Cheyenne - Laramie en San Bernardino - Barstow. Verken de nalatenschap van de Union Pacific met 6 voormalige livery's. EXTREEM WEER Volumetrische luchten en belichting brengen de routes tot leven, onweer en hevige sneeuwval dompelen je onder in de uitdaging van vrachtvervoer door de States.