Het romantische stoomtijdperk keert terug in Train Sim World met de introductie van de iconische Fowler 4F. Deze grote vloot locomotieven, gebouwd in Derby en daterend uit het begin van de jaren 1920, werd ontworpen door Henry Fowler van de LMS-spoorwegmaatschappij voor vrachtvervoer over middellange afstand. Er zijn er 575 geproduceerd, maar slechts een handvol is bewaard gebleven. Laat het vuur van deze 0-6-0 tenderlegende weer oplaaien. Pak uitdagende ladingen aan; zware ICI-kalksteenonderlossers en lokale en lange intercitytreinen wachten allemaal op vervoer door het schilderachtige Peak District. Ga de strijd aan met hellende en dubbele locomotieven om de steile hellingen van het Engelse platteland te bedwingen. Van de fijn gedetailleerde stations uit het tijdperk van British Railways tot de grootste kalksteengroeve van Europa, elke mijl en ketting is nagebouwd in nostalgisch detail. Maak geheel nieuwe stoomreizen in Train Sim World 3!