Let op: Voor de volledige ervaring raden we het bezit aan van Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg, welke afzonderlijk gekocht kan worden. De EuroSprinter, ontworpen om de spoorwegdiensten rond de eeuwwisseling te transformeren, was een aanpasbaar platform van waaruit elke exploitant locomotieven naar eigen specificaties kon bestellen. Een zo'n variant was de BR 182, welke populair was in Duitsland voor goederenvervoer. Terwijl veel exploitanten locomotieven direct bestellen, verhuurde Dispolok hun vloot aan bedrijven die ze nodig hebben. De BR 182 van Dispolok werd daardoor een algemeen beeld in Duitsland. In Train Sim World 3 herleeft deze razende stier zijn dagen in een gele en grijze kleurstelling op bestaande en nieuwe goederendiensten tussen Kassel en Würzburg en rijd ermee door Duitsland met de vrijheid van de Scenario Planner. Ontketen de kracht van de Dispolok BR 182 terwijl de nacht valt!