Ervaar de sensatie van racen door dichte, beboste valleien, over viaducten en diep in omlaag duikende tunnels. De klassieke Inter City Express van Duitsland wacht op onze langste route tot nu toe met Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg. Klim aan boord van de eerste echte hogesnelheidstrein in Duitsland, de ICE 1, en accelereer tot 280 km/u door het platteland van Hessen en Beieren. De welsprekende mix van tunnels en viaducten biedt een uniek uitzicht terwijl je door het landschap raast. Ga voor een moderne twist en rijd met de ultramoderne ICE 3, beheers je snelheid om ervoor te zorgen dat je passagiers geen ruige rit bezorgt. Beweeg je tussen de supersnelle passagiersdiensten door en rijd onder de maanverlichte hemel in de DB BR 185.2. Hogesnelheidslijnen en vrachtverkeer zijn geen vreemden, met het vrachtvervoer dat plaats vindt in de schemering, evenals rustige momenten gedurende de dag. Verfijn je remkunsten aan boord van zware treinen terwijl ICE's voorbij schieten.