Let op: voor de volledige ervaring raden we het bezit aan van Train Sim World 3: Sherman Hill dat apart verkrijgbaar is. Vier de geschiedenis van de Amerikaanse spoorwegen met de UP Heritage Livery Collection voor Train Sim World 3, dat 6 Fallen Flag-livery's bevat, gedragen door een vloot van Union Pacifics SD70ACe-locomotieven: - UP No. 1982 vertegenwoordigt de blauwe tinten van de Missouri Pacific - UP No. 1983 is te vinden in de groene, zilveren en oranje mix van de Western Pacific - UP nr. 1988 viert de Missouri-Kansas-Texas met zijn dubbele rode uiterlijk - UP nr. 1989 herinnert aan de legendarische D&RGW in geel en grijs - UP nr. 1995 herdenkt de diversiteit van de Chicago & North Western - UP nr. 1996 bevat de rode en oranje “daglicht”-kleuren van Southern Pacific. Gebruik deze livery's op een selectie van nieuwe scenario's en verenig hun kracht in de Timetable Mode op Sherman Hill.