Sniper Ghost Warrior Contracts
De game is achterwaarts compatibel op Xbox Series X en ondersteunt een resolutie van 2K bij 60 FPS op deze console. Word de ultieme sluipmoordenaar in de meest realistische oorlogsgame over moderne snipers ooit. Ga op in een meeslepende singleplayercampagne die zich afspeelt op grote, open maps. Vertrouw op je tactisch inzicht, stealthtalent en precisie, want elk schot telt.