Savage Sniper Weapons Pack
Siberië is gevaarlijk en kent geen genade als je onvoorbereid arriveert. Als je dat wilt voorkomen, moet je je vizier richten op het wapenpack Savage Sniper, met drie uiteenlopende, maar even dodelijke geweren: de PR15 HERA, de Tai Hu SR3 en de MSSR 10. Met: PR15 HERA - Een doorsnee, halfautomatisch snipergeweer waarmee je je vijanden in een handomdraai doorzeeft. TAI HU - Een handmatig snipergeweer met grendel dat gebruikersgemak en nauwkeurigheid hoog in het vaandel heeft. Dankzij de verminderde snuitverhoging en extreem lage terugslag kun je urenlang snipen. MSSR 10 - Dit gedempte snipergeweer met grendel is gemaakt om zo min mogelijk geluid te maken. Dankzij een aangepast magazijn vuurt dit wapen kogels af met een snelheid die grenst aan die van het geluid. Word de ghost warrior. *Vereist de game Sniper Ghost Warrior Contracts. Niet bruikbaar in de multiplayer.