Spy Drops
Beleef geheime missies in retro 3D met moderne effecten, willekeurig gegenereerde missies, moderne uitrusting en lokale multiplayer! Als lid van het anti-terrorisme-team Spy Drops krijg jij de taak om een bedreiging te neutraliseren die de wereld onder dreigt te dompelen in digitale duisternis. Maar tegelijkertijd raak je betrokken bij een groter complot. Je wordt gedropt in vijandelijk gebied, waar het je missie is om infrastructuur te infiltreren en geheime opdrachten uit te voeren. Tijdens missies moet je ook gebruik maken van de Dream Catcher om informatie uit de geest van soldaten te halen en zo de locatie van je volgende doelwit te bemachtigen. De missies zijn willekeurig gegenereerd, wat je op het puntje van je stoel houdt, aangezien je nooit weet wat je te wachten staat om de volgende hoek. Het spel is voor iedereen anders. Je verkent vijandelijke basissen per kamer en kiest zelf hoe je ze wilt aanpakken. Je navigeert om vijanden heen die je schaduw kunnen zien en je voetstappen kunnen horen. Je kunt camera’s ontwijken, hacken of uitschakelen, langs bewakers sluipen of ze buiten westen brengen, je omgeving verkennen met een drone, je verstoppen in kluisjes of zelfs spons-schoenen aantrekken zodat je minder geluid maakt. Je mag bij elke missie zelf kiezen welke uitrusting je meeneemt. Je hebt de keuze uit drones, hack-apparaten, explosieven, nachtkijkers en nog veel meer. Verschillende tijden van de dag en weersomstandigheden kunnen je in de weg zitten of juist helpen, dus je moet je uitrusting erop aanpassen. Nieuwe uitrusting en wapens worden uitgevonden en toegevoegd wanneer je vordering maakt in het spel. Neem het op tegen een vriend in lokale één-tegen-één-multiplayer in de spion-tegen-spion-modus! Speel willekeurige missies buiten het hoofdverhaal en drijf je vaardigheden tot het uiterste. Je tijden in deze modus worden geüpload naar de wereldwijde klassementen, waar je het tegen spelers wereldwijd opneemt voor de eerste plaats.