Seeker's Selects Weapons Pack
Het ultieme pack voor beginnende snipers, dat je een strategische voorsprong geeft dankzij de drie dodelijke geweren die zijn uitgekozen door Seeker. Het DLC-wapenpack Seeker’s Selects bevat de drie mooiste, dodelijkste wapens: de Marcus Tactical 8, de FFF-45 ACP en de ROCK AS100. Met: Marcus Tactical 8 - Een krachtig snipergeweer dat nog stabieler is, waardoor je Siberië aan je voeten legt. FFF-45 ACP - Een gespecialiseerd pistool dat een onmisbare bondgenoot is voor een sluipmoordenaar. Gebruik lokmunitie om de nietsvermoedende vijand in de luren te leggen en sla dan toe. ROCK AS100 - Een shotgun met een magazijn dat hagel of slugs afvuurt, afhankelijk van wat je het effectiefst vindt... en het leukst. *Vereist de game Sniper Ghost Warrior Contracts. Niet bruikbaar in de multiplayer.