HUB-93
De HUB-93 is een exportversie van een Chinees scherpschuttersgeweer dat wordt geproduceerd en gemarket voor de veiligheidsdiensten van andere landen. Het opkomende leger Free Siberia heeft meerdere ladingen besteld.