House Flipper
Klusjesman tot uw dienst! Je moet het hier verdienen voordat je je eerste woning koopt. Geen zorgen hoor! Gelukkig is er genoeg werk binnen handbereik! Neem vacatures aan van omwonenden - ruim op, schilder muren, installeer verwarmingen, douches en airconditioners, of richt zelfs hun hele eigendom in! Zodra de dankbare klanten je betalen voor je solide werk, is het tijd om je eigen huis te krijgen. Speel je eigen weg Pak je hamer! Het is tijd om een beetje onbeleefd te werk te gaan en wat muren neer te halen! Ontdoe je van gebroken glasscherven, afval en overgebleven meubelstukken om de plek voor te bereiden op een complete make-over! Het is aan jou om aan alle eisen van specifieke kopers te voldoen of om een gezellig kantoor te maken om je bedrijf in te laten groeien. Werk slim, maar niet hard Gelukkig ben je niet de enige. De set van je meest betrouwbare tools is hier bij je! Met behulp van je verfroller, glazenwasser, pleistergereedschap, dweil, hamer en natuurlijk de machtige tablet schrik je van geen enkele renovatie af! Het gebruik van die tools geeft je ook ervaring, die kan worden gebruikt om ze te upgraden en je vaardigheden te verbeteren, waardoor je werk nog aangenamer wordt. Ga zitten en relax Of je nu van plan bent om het huis van je dromen te creëren, de bewoners te helpen met hun renovaties of de behoefte voelt om wat muren te slopen - House Flipper is er voor jou! Dus ga gewoon lekker zitten, laat je dagelijkse routine los en duik in de wereld van House Flipper... in jouw wereld!