Corner Kitchen Fast Food Simulator
Koop kookapparatuur, bereid heerlijke maaltijden en bedien hongerige klanten. Upgrade je installatie, lees klantbeoordelingen en breid je zaak uit om de beste fastfoodtent van de stad te worden. Neem een werknemer aan Loper - Draagt voedseldozen, vult voorraden aan en vult kookstations bij. Chef Upgrade - Vult nu de stations bij als er voedseldozen beschikbaar zijn in zijn station. Schoonmaker - Houdt het restaurant brandschoon, geen afvalbergen meer! Kassier - Neemt bestellingen op, verzamelt eten en bedient klanten. Restaurant uitbreiding Laat je restaurant groeien, breid het kookgedeelte uit en open zelfs een tweede verdieping voor meer klanten! Voeg extra kassa's toe om de drukte aan te kunnen en de klanten tevreden te houden. Decoreren en personaliseren Verf muren en vloeren in jouw stijl. Voeg bloemen, schilderijen en aangepaste uithangborden toe om je restaurant te laten opvallen. Geef je restaurant een andere naam en maak het echt jouw restaurant!