House Flipper: Ultimate DLC Bundle
Met House Flipper word je met je eenmansteam een echte expert in verbouwen. Koop een vervallen huis, blaas het nieuw leven in en probeer het vervolgens met zo veel mogelijk winst weer te verkopen! Heb je er altijd al van gedroomd om tuinman te worden? Dankzij Garden Flipper DLC is het nu mogelijk! Maar voordat u uw eerste boom plant, moet u uw perceel voorbereiden - zich ontdoen van vuilnis en puin. Snijd het gras af, maai ongewenste bomen om en baseer uw eigen, trek onkruid uit en leid kronkelende paden door kleurrijke bloemperken. Met de toevoeging van de Luxury Flipper komen er tientallen nieuwe meubels in uw handen: zowel klassiek, antiek als modern. Een veelvoud aan kleurvarianten en modulaire sets stellen u in staat om elke kamer aan te passen aan uw visie op de perfecte woning. Tijd om Moonrise Bay te bezoeken! Vindt jij een plek voor iemand speciaal in jouw onlangs gerenoveerde woning? Dankzij Pets DLC heb je de kans om voor een leuke metgezel te zorgen en een geweldige tijd samen te beleven! Je nieuwe harige buddy vertegenwoordigt een van de tien populaire honden- of kattenrassen, maar dat is niet het einde van geweldig nieuws! Met de DLC u ook kiezen tussen andere diersoorten zoals konijnen, schildpadden, papegaaien of hamsters! Het is tijd om je mouwen op te stropen in Farm DLC! Voer eerst je dieren, ga dan je huis uitbreiden, we hebben meer ruimte nodig! Vergeet niet de korenvelden water te geven, het lijkt erop dat de oogst dit jaar overvloedig zal zijn!