Luxury Garden Bundle
KOOP - KNAP OP - VERKOOP Met House Flipper word je met je eenmansteam een echte expert in verbouwen. Koop een vervallen huis, blaas het nieuw leven in en probeer het vervolgens met zo veel mogelijk winst weer te verkopen! Heb je er altijd al van gedroomd om tuinman te worden? Dankzij Garden Flipper DLC is het nu mogelijk! Maar voordat u uw eerste boom plant, moet u uw perceel voorbereiden - zich ontdoen van vuilnis en puin. Snijd het gras af, maai ongewenste bomen om en baseer uw eigen, trek onkruid uit en leid kronkelende paden door kleurrijke bloemperken. Ontdek compleet nieuwe opdrachten en maak kennis met de innovatieve mechanica die we in samenwerking met professionele hoveniers hebben ontworpen! Stap voor stap in de plantenwereld. Verander verwoeste tuinen in kleine meesterwerkjes, laat ze schitteren in je handen. En als je klaar bent om je eigen tuin aan te leggen… "Met de toevoeging van de Luxury Flipper komen er tientallen nieuwe meubels in uw handen: zowel klassiek, antiek als modern. Een veelvoud aan kleurvarianten en modulaire sets stellen u in staat om elke kamer aan te passen aan uw visie op de perfecte woning. Tijd om Moonrise Bay te bezoeken!"