Hydroneer
Hydroneer is een sandbox-mijnbouwspel waarin je graaft naar goud en andere grondstoffen om enorme mijnbouwmachines en een uitvalsbasis te bouwen. Gebruik primitieve gereedschappen, watergedreven machines en door spelers gebouwde constructies om te graven en je onderneming te laten groeien in dit tycoon-achtige voortgangssysteem. Graaf diep! Met behulp van een geavanceerd, op voxels gebaseerd terreinsysteem kun je grottennetwerken, mijnbouwputten of zelfs modderbergen creëren. Ontdek relikwieën uit het verleden in de diepten van Hydroneer, met betere beloningen naarmate je dieper graaft. Smeed, bouw en creëer! Hydroneer beschikt over een dynamisch modulair systeem voor het bouwen van structuren en watergedreven machines. Ontwerp je eigen uitvalsbasis om je werkzaamheden te optimaliseren. Leg netwerken van waterleidingen aan en beheers de druk. Vervaardig grondstoffen, wapens en juwelen, verbouw groenten en kook soep voor de dorpelingen. Watergedreven voertuigen Grote watergedreven machines die voor diverse doeleinden worden gebruikt, van het opgraven van grondstoffen en het vinden van ertsaders tot het transporteren van goederen. Verken de wereld van Hydroneer Verschillende percelen land wachten op je in de wereld van Hydroneer, elk met hun eigen voordelen. Diepere putten, prachtige landschappen en winkels die dichterbij zijn. Jij bepaalt waar je je uitvalsbasis bouwt.