Golf Guys: Gold Edition
Pak je golfclub, controleer de windrichting, richt goed, kies de kracht van de slag en sla de bal! Schiet op, want niemand wacht op je! Deze game draait om snelheid, precisie en besluitvorming. Neem deel aan toernooien op willekeurige kaarten met verschillende regels. Scoor zoveel mogelijk punten door de bal in het midden van het doel te raken, wees als eerste die de bal in het gat slaat vóór de anderen, of vind de beste manier om iedereen te verslaan in een minigolf vol obstakels! Kenmerken: - Probeer de nieuwe Toy Hammer-knuppel en de nieuwe Earth-bal met maximale stats! - Trek 2 nieuwe ruimte-thema skins aan - Speel golf battle royale-toernooien en word kampioen! - Speel tegen je vrienden of familie in multiplayer voor maximaal 4 spelers! - Oefen je vaardigheden voor de toernooien in Zen-modus - Speel op meer dan 15 kaarten met allerlei obstakels en sluiproutes - Verdien packs door toernooien te winnen en ontvang skin-kaarten, upgradekaarten en geld - Ontgrendel grappige karakterskins, golfclubs en ballen in allerlei maffe vormen - Koop upgrades voor je golfclub en bal met verdiende munten - Voltooi missies om geweldige beloningen te verzamelen op je beloningenpad Houd bij het ontwikkelen van je strategie rekening met de richting en snelheid van de wind. Na elke wedstrijd vallen de slechtste spelers af, dus als je de finale wilt halen, moet je op het podium blijven! Wil je niet alleen spelen? Nodig dan je vrienden of familie uit om mee te doen in de multiplayer! Kies je skins, clubs en strijd om de titel van beste golfer! Zin om even te oefenen? Zet Zen-modus aan en word een betere golfer! Kies een kaart, stel de windparameters in en oefen je slagen zonder je zorgen te maken over tijd of andere spelers! Heb jij het in je om als laatste over te blijven en golfkampioen te worden?