Golf Guys: Party DLC
Met deze DLC speel je vrij: - Punk Boy personage skin - Hot Dog personage skin - Elektrische gitaarknuppel met maximale nauwkeurigheid en kracht - Smiley face bal met maximale windweerstand Verover golfbanen in nieuwe feestoutfits en versla je tegenstanders met een gloednieuwe knuppel!