Golf Guys: Fantasy DLC
Met deze DLC speel je vrij: - Ridder personage skin - Magic Boy personage skin - Zwaardknuppel met maximale nauwkeurigheid en kracht - Oogbal met maximale windweerstand Verover golfbanen in nieuwe fantasie-outfits en versla je tegenstanders met een gloednieuwe knuppel!