Vroem! Het Rescue Wheels-team staat in de startblokken en is klaar om te racen! Doe samen met Chase, Skye, Marshall, Rubble, Zuma, Rocky en Roxi mee aan spectaculaire races door Avonturenbaai en daarbuiten. Je kunt zelfs kattenkwaad uithalen met Boomer en Frank of Burgemeester Humdinger. Kies je racepup, ieder met unieke vaardigheden zoals het afvuren van tennisballen of het laten tollen van tegenstanders. Leer driften, turboboosts gebruiken en epische stunts uitvoeren om de kampioen van de zandweg te worden. Speel alleen of daag vrienden uit in multiplayer. Elke racer kan een kampioen worden! Kies je beste pup en laten we racen!