Golf Guys: Space DLC
Met deze DLC speel je vrij: - Astronaut personage skin - Alien personage skin - Speelgoedhamerbat met maximale nauwkeurigheid en kracht - Aardbal met maximale windweerstand Verover golfbanen in nieuwe ruimteoutfits en versla je tegenstanders met een gloednieuwe knuppel!